Hiburan

Baru Record Lagu Raya, Aliff Syukri Dah Kena Kecam

By  | 

Dato’ Aliff Syukri satu nama yang tidak asing lagi di negara ini. Setiap apa yang ‘Abang Terlajak Laris’ ini lakukan pasti mendapat perhatian netizen.

Terbaru, video lebih 17 minit yang menunjukkan Aliff Syukri sedang membuat rakaman lagu raya di salah sebuah studio sekali lagi menjadi bahan ‘bawangan’netizen.

Sumber : Facebook

“Saya yakin dan pasti suara saya paling merdu utk di dengar..”- Aliff Syukri

Kalau admin tak salah, ini merupakan lagu raya pertama yang dinyanyikan Aliff Syukri.

Nah admin bagi teaser dulu, layan okay.

Semua mengakui yang Aliff memang berbakat dalam menguruskan perniagaan sehingga bergelar jutawan dalam usia yang muda, namun rata-rata tidak bersetuju sekiranya Aliff menjadi seorang penyanyi.

Korang baca komen-komen netizen kat bawah ni..terhibur kejap admin

Tadi sy rasa mcm nak muntah, dgr Dato’ nyanyi terus tak jadi muntah CIMB BANK 1234567854..

Suara Dato’ mengimbau kenangan saya tengok cite Doremon kecik, iaitu suara giant gemok..

Kalau korang nak tengok video penuh, kat bawah ni.

Korang rasa macam mana? Okey je kan…ke tak okay?

LOBAKMERAH